|
P1765 |
Linear Solenoid 24 for Accumulator Pressure Control Circuit Malfunction (Shift Solenoid Valve “SLN” malfunction) or with Engine Warm, Current Flow to Shift Solenoid Valve “SLN” is 0.2 Amp or less for One Second with Engine at 500 RPM or more, or with Park/Neutral Position Switch Off
Translate
|
|
P1765 |
Датчик давления в гидросистеме 2 для АКП-G194: достигнут предел адаптации
Translate
|
|
P1765 |
Hydraulic Pressure Sensor 2 adaptation at limit
Translate
|
|
P1766 |
Шина данных CAN, частота вращения коленчатого вала - неисправность электрической цепи Проводка, подсоединенные блоки управления
Translate
|
|
P1766 |
Transmission Relay Stuck Off
Translate
|
|
P1766 |
TORQUE REDUC. SIG. CT MAL
Translate
|
|
P1766 |
Shift Solenoid D Performance
Translate
|
|
P1766 |
Shift Solenoid D Performance
Translate
|
|
P1766 |
Shift Solenoid D Performance
Translate
|
|
P1766 |
Actionneur de selection : circuit ouvert
Translate
|
|
P1766 |
Сигнал дроссельной заслонке от блока управления двигателя: обрыв цепи/короткое замыкание на плюс
Translate
|
|
P1766 |
Throttle Angle Signal Stuck Off
Translate
|
|
P1767 |
Шина данных CAN, датчик частоты вращения колеса, задняя ось - некорректный сигнал Проводка, датчик(и) частоты вращения заднего колес(а), электронный блок управления ABS, ECM, TCM
Translate
|
|
P1767 |
Relay always on (relay contacts are welded closed)
Translate
|
|
P1767 |
Transmission system problems
Translate
|
|
P1767 |
Torque Converter Clutch Circuit Malfunction
Translate
|
|
P1767 |
Torque Converter Clutch Solenoid Circuit
Translate
|
|
P1767 |
Torque Converter Clutch Circuit Malfunction
Translate
|
|
P1767 |
Torque Converter Clutch Circuit Malfunction
Translate
|
|
P1767 |
EATX Realy Always ON, Contacts Closed
Translate
|